Jak pisać artykuły na stronę internetową pod SEO? Jakie są zasady SEO copywritingu? Sprawdzanie tekstu pod SEO? Przykładowe teksty SEO!

Jak pisać artykuły na stronę internetową pod SEO?

Jak pisać artykuły na stronę internetową pod SEO? Jakie są zasady SEO copywritingu? Sprawdzanie tekstu pod SEO? Przykładowe teksty SEO!

Pisząc artykuł, wpis czy jakikolwiek inny tekst na stronę internetową, należy pamiętać o kilku istotnych elementach. W poniższym poradniku, pokażę Ci w jaki sposób pisać teksty SEO, jakie są zasady copywritingu internetowego oraz na przykładzie pokażę Ci, jak powinien wyglądać tekst SEO. Przyjrzyj się poniższemu poradnikowi, aby dokładniej zrozumieć, o czym należy pamiętać przy pracy nad tekstem.

Tytuł, nagłówek H2 oraz element Czytaj więcej

Poniższe {porady} będę stosować na tym tekście, wskazując Ci elementy, które zostały zastosowane. Zacznijmy od tego, że tekst zaczęliśmy od nagłówka H1, który jest tytułem tekstu „Jak pisać artykuły na stronę internetową pod SEO”. Drugi nagłówek to zestaw pytań, na które znajdziesz odpowiedź w tym tekście. Dla nagłówka o treści „Jak pisać tekst pod SEO? Jakie są zasady SEO copywritingu? Sprawdzanie tekstu pod SEO? Przykładowe teksty SEO!”, zastosowałem nagłówek H2. Następnie dodałem wstęp, który ma dodany inicjał od pierwszej literą zdania (P).

Akapit ze wstępem, kończy blok lub element (w zależności na jakim oprogramowaniu działa Twoja strona internetowe), który można znaleźć jako [CZYTAJ WIĘCEJ].

Śródtytuły w tekście i słowo kluczowe [H3]

Treść należy wzbogacić o śródtytuły, które mają nagłówek H3, tj. ten, który poprzedza ten nagłówek. To istotne, ponieważ dzięki nim, użytkownicy mogą łatwiej przechodzić przez tekst, nie męcząc się i wiedząc, czego dotyczy dana część treści.

Kończąc jedną myśl, przechodzę do następnego akapitu, aby tekst czytało się łatwiej. W przeciwnym razie treść byłaby zlepkiem tekstu, który bardziej odstraszałby, niż interesował czytelnika. Śródtytuły powinny również zawierać słowo kluczowe, któremu poświęcamy treść. Przykładowo słowem kluczowym dla tego poradnika, jest artykuły na stronę internetową. To słowo kluczowe będzie wielokrotnie pojawiać się w tekście.

Kategoria, tagi oraz linki wewnętrzne i zewnętrzne

Artykuły na stronę internetową, powinny zawierać dodaną kategorię (np. Aktualności, Pozycjonowanie stron internetowych), tagi (jak tworzyć treści na strony internetowe, pozyskiwanie linków do strony internetowej, promocja strony internetowej) oraz linki wewnętrzne i zewnętrzne, o czym pisałem w artykule „Czym są linki wewnętrzne i zewnętrzne?”.

Linkowanie w tekście, to jeden z najważniejszych elementów, ponieważ odpowiednia ilość linków, daje robotom wyszukiwarek znać, że tekst odsyła do stron, dzięki którym użytkownik może uzupełnić wiedzę. Dlatego warto linkować do definicji, które może znaleźć m.in. na Twojej stronie.

Zauważ, że w tekście pogrubione są {TAGI}, do których dodaję odnośniki, każdy z nich jest również odpowiednio opisany, aby również mógł się {pozycjonować} w wyszukiwarkach. Właśnie te tagi, opisuję w taki sposób, aby użytkownik poznał definicję i zalety stosowania tego, czego dany tag dotyczy. Tagi są również przypisane do wpisu na stronie, aby było można znaleźć pod nimi wpis.

Jak prawidłowo pisać artykuły na stronę internetową?

Oprócz pamiętania i stosowania powyższych zasad, stosuję w tekście pogrubienia, aby zwrócić uwagę czytelnika, na najważniejsze informacje w tekście. Mogę zaznaczać całe zdania, albo ich najważniejsze części.

Pisanie artykułów, to nie tylko talent, ale przede wszystkim umiejętność tworzenia interesujących treści, wyczerpujących temat. Przykładowo czytając ten artykuł masz szansę nie tylko nauczyć się pisać artykuły na stronę internetową w taki sposób, aby wyszukiwarki wyżej je wyświetlały zainteresowanym. Możesz także dowiedzieć się, jak stworzyć ciekawy tekst, który nie będzie zniechęcał odbiorców.

Masz z czymś problem?

Chcesz zaoszczędzić czas lub zlecić to zadanie profesjonalistom? Napisz do nas, abyśmy pomogli Ci w wyzwaniach ze stroną internetową lub social-media. Nasz zespół czeka na Twoją wiadomość.

Artykuły sponsorowane jako wsparcie SEO!

Jednym z dodatkowych metod promocji tekstu na Twojej stronie internetowej, możesz skorzystać z artykułu sponsorowanego. Działa to w taki sposób, że w artykule opublikowanym na naszym serwisie, zamieszczasz linki przychodzące do Twojej strony.

Dzięki nim, Twoje artykuły wyświetlają się wyżej w wynikach wyszukiwania. Ta metoda jest powszechnie stosowana przez agencje marketingowe. Jeśli oprócz tego nie masz czasu na tworzenie treści lub nie masz na nie pomysłu, możemy Ci w tym pomóc. Więcej o ofercie dowiesz się z artykułu „Gdzie opublikować artykuł sponsorowany?”.

Mam nadzieję, że udało Ci się znaleźć w tym poradniku odpowiedź na swoje pytanie. 🙂

Zwiększ efektywność swoich działań!

Darmowe porady i wskazówki z dziedzin

● porady dotyczące działań marketingowych

● metody, dzięki którym zaoszczędzisz

● rozwiązania, które działają

Checklista dla firm (najczęstsze błędy w marketingu)

Lists

Odczekaj aż przeniesie do następnej strony

Zapisując się, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, zawartych w Polityce prywatności.

Koszyk