Niewielkie koszty (Facebook Ads)
Zaczynamy od 200 zł.
Wydatki na pierwsze kampanie nie muszą być duże. W pierwszym miesiącu możemy zacząć od mniejszej kwoty, aby poznać możliwości oraz zachowania potencjalnych klientów.


Regularna optymalizacja (Goole Ads)
Poprawiam kampanie
Moim zadaniem jest optymalizowanie kampanii, aby przynosiły efekty. Nadzoruję wydatki, analizuję zmiany i dostosowuję stawki, aby reklamy przynosiły efekty.
Wzrost ruchu (Facebook Ads)
Docieram do nowych odbiorców
Przykład: Klient przez kilka miesięcy próbował pozyskiwać użytkowników organicznie (bezpłatnie). Świadomość marki oraz przychody wzrosły od momentu ustawienia reklam w Meta Ads (Facebook, Instagram) oraz Google Ads (reklama w wyszukiwarkach)

Efekt konta w Google Ads

Co oferuje współpraca?
Dzięki współpracy zauważysz wzrost ruchu, a Twoja strona zacznie generować przychody. Będziesz otrzymywać od nas rekomendacje, abyśmy wiedzieli, jakie masz oczekiwania i czego potrzebuje Twoja firma.
Poznaję oczekiwania
Na początku współpracy wspólnie omawiamy oczekiwania, aby osiągnąć cel w pierwszym miesiącu.
Dostosowuję strategię współpracy
Każdy klient jest inny, dlatego podchodzimy indywidualnie do każdego. Już jesteśmy ciekawi, jakie wyzwania nas czekają! 😀
Ustalamy stawki
Gdy znamy oczekiwania, ustalamy stawki na poszczególne narzędzia (reklamy Facebook i wyszukiwarki).
Etap uczenia się
Gdy włączymy kampanie, narzędzia zaczną uczyć się pozyskiwać klientów.
Optymalizacja
Od tego momentu przez cały czas współpracy będziemy regularnie analizowali i poprawiali reklamy, aby przynosiły jak najlepsze efekty.
Poszerzanie horyzontów
Jeśli pojawi się przestrzeń na rozbudowę kampanii, odezwiemy się ze strategią, abyśmy ustalili zakres możliwości.
Regulamin
- Płatności obejmują przyszły miesiąc.
- Klient sam opłaca budżet.
- Cena za obsługę jest stała, bez znaczenia na wielkość budżetu na reklamy.
- Do 15 dnia klient otrzymuje podsumowanie/raport minionego miesiąca, w którym zawarte zostaje:
- podgląd reklam (w tym nagłówki, teksty, grafiki)
- statystyki
- wydane budżety
- Klient nie otrzymuje wglądu w działające kampanie, jedynie w dane dostarczane w podsumowaniach/raportach (pkt. 4).
- Nie przekazujemy dostępu do kont reklamowych, zebranych danych (konwersje, piksel). Dostępy nie są również nadawane po zakończonej współpracy.
- Reklamy mogą wydać więcej lub mniej, czego klient ma świadomość (zazwyczaj są to kwoty na kilka złotych).
- Dopuszczane są elastyczne zmiany we współpracy, ale pod warunkiem, że nie naruszają one strategii, którą przyjmuję we współpracy).
- Do zadań klienta należy odpowiadanie na wiadomości oraz komentarze, aby znać oczekiwania i problemy klientówymy
- Content może być wykorzystywany w celu budowania poziemytfolio i przedstawiania potencjalnym klientom.
- Usługa nie obejmuje szkoleń związanych z promocją i prowadzeniem social-media.
- W razie pytań lub wątpliwości, kontaktujemy się drogę e-mail, aby łatwiej było do nich wrócić.
- Nie nagrywamy wiadomości głosowych, aby nie zgubić się w komunikacji.
- Regulamin może ulec zmianie.
Masz pytanie?
Najczęstsze odpowiedzi (FAQ)
Od kiedy zaczynamy?
Do pracy przystępujemy po zaksięgowaniu wpłaty za przyszły miesiąc. Czas rozpoczęcia pracy waha się między 1-4 dni.
W jaki sposób wygląda współpraca?
Jeśli zaczniemy współpracę 1-szego, pierwsze kampanie przygotuję do 7 dni roboczych.
Gdzie mogę zobaczyć kampanie?
Kampanie będą widoczne w podsumowaniach/raportach. Proszę nie sprawdzać reklam w Google, aby nie zaburzać ich działania.
Kampanie na Facebooku oraz Instagramie, można bez ryzyka sprawdzać w Bibliotece reklam.
Co znajdę w ofercie?
W zależności od pakietu oferta obejmuje przygotowanie treści, grafik, utworzenie i optymalizację kampanii w Google Ads (wyszukiwarki), Meta Ads (Facebook, Instagram).
Jak długiej współpracy należy się podjąć?
Często firmy oferują minimum 3 miesiące współpracy. My stawiamy na zadowolenie klienta i w zależności od tego, jak długo trwa współpraca,. Dajemy z siebie 100%, aby klient był zadowolony i chciał przedłużać wspólne działania na kolejne miesiące.
Nie widzę efektów z reklam, co to oznacza?
Jeśli dopiero zaczęliśmy współpracę, kampanie są na etapie uczenia się, a następnie zbierania danych. W praktyce dopiero po 3 miesiącach mamy wystarczającą ilość danych, aby analizować efekty.
Reklamy przynoszą zysk, ale nie wyrabiam się z pracą, co robimy?
Zmniejszamy budżety na reklamy, analizujemy, co możemy zrobić lub przenosimy budżet na inne działania.
Co, jeśli nie będę zadowolony z usługi?
Naszym zadaniem jest sprawić, aby klient uzyskał efekty, po które się zgłosił. Jeśli kampanie nie przynoszą efektów po założonym czasie (np. miesiącu współpracy), szukamy przyczyny i obmyślamy nową strategię.
Znalazłem inną agencję, proszą o dostęp do piksela i kont reklamowych. Co mam zrobić?
Jeśli zakończymy współpracę, zarówno kampanie, jak i zebrane dane (konwersje, piksel), zostają u nas. Wtedy nowa agencja ma za zadanie założyć nowe konta reklamowe i zebrać dane od początku.
Sprawdźmy czego potrzebujesz
Napisz do mnie, abym mógł powiedzieć więcej, jak wyglądałaby nasza współpraca, co mogę Ci dodatkowo zaoferować i zweryfikować, jakich kroków należałoby się podjąć w przyszłości. 🙂