Płatna reklama w Internecie

Najskuteczniejsze formy pozyskania klienta na rynku. Wśród dostępnych możliwości pozyskania klientów Twojej ofercie prowadzone będą działania na najskuteczniejszych narzędziach.

W porównaniu do banerów reklamowych, plakatów ulotek i ogłoszeń w Internecie, reklamy online docierają do osób zainteresowanych ofertą tj. Twoja. Oprócz tego wyniki są mierzone, dzięki czemu informacja promocji, produkcie lub usłudze nie ląduje w koszu na śmieci.

  • skuteczniejsze niż: ulotki, plakaty, ogłoszenia w portalach, plakaty i banery w mieście
  • dociera do osób interesujących się branżą lub szukających w niej ofert tj. Twojej konkurencji
  • mierzenie skuteczności, w tym ile osób wyświetliło i odwiedziło stronę WWW
  • bon dla reklamodawców, którzy przekroczyli 1200 zł. netto
  • faktury do rozliczeń u księgowej

Reklama search

Reklama social-media

Etapy pracy

  1. Poznanie celów klienta (sprzedaż, lead, zapis)
  2. Ustalenie budżetu z klientem
  3. Zapoznanie się z ofertą
  4. Analiza konkurencji
  5. Wprowadzenie tag remarkrting
  6. Utworzenie list od biorców
  7. Utworzenie kampanii
  8. Analiza danych
  9. Regularne optymalizowanie reklam
  10. Dostarczanie wyników
  11. Raportowanie działań i efektów

Prowadzone kampanie rozlicza księgowa. Z początkiem kolejnego miesiąca, klient otrzymuję fakturę za prowadzone działania reklamowe.

Niewielkie koszty (Facebook Ads)

Zaczynamy od małego budżetu

Wydatki na pierwsze kampanie nie muszą być duże. W pierwszym miesiącu możemy zacząć od mniejszej kwoty, aby poznać możliwości oraz zachowania potencjalnych klientów.

Regularna optymalizacja (Goole Ads)

Poprawiam kampanie

Moim zadaniem jest optymalizowanie kampanii, aby przynosiły efekty. Nadzoruję wydatki, analizuję zmiany i dostosowuję stawki, aby reklamy przynosiły efekty.

Wzrost ruchu (Facebook Ads)

Docieram do nowych odbiorców

Przykład: Klient przez kilka miesięcy próbował pozyskiwać użytkowników organicznie (bezpłatnie). Świadomość marki oraz przychody wzrosły od momentu ustawienia reklam w Meta Ads (Facebook, Instagram) oraz Google Ads (reklama w wyszukiwarkach)

Dla biznesu bez strony (Google Ads)

Nie musisz mieć strony WWW

Oferta obejmuje również osoby, które nie posiadają swoich stron internetowych. Budżet nie musi być wysoki, celem w takiej kampanii jest pozyskanie leadu (kontaktu).

Branże, które promowałem:

Gastronomie

  • restauracje
  • pizzerie
  • sushi
  • bary

Medyczne / Beauty

  • okulistyczne
  • ośrodki terapii
  • sprzęt medyczny
  • medycyna estetyczna
  • usługi pielęgnacyjne
  • masaże
  • sauny

e-commerce

  • olejki CBD
  • pościele
  • materace
  • sprzęt AGD
  • księgarnie
  • e-booki

Strony WWW

  • serwisy ogłoszeniowe
  • usługi szkoleniowe
  • kursy
  • podcasty
  • blogi

Portfolio

Reklamy Google Ads (wyszukiwarki)

Reklamy Meta Ads (Facebook, Instagram)

Co oferuje współpraca?

Dzięki współpracy zauważysz wzrost ruchu, a Twoja strona zacznie generować przychody. Będziesz otrzymywać od nas rekomendacje, abyśmy wiedzieli, jakie masz oczekiwania i czego potrzebuje Twoja firma.

Poznaję oczekiwania

Na początku współpracy wspólnie omawiamy oczekiwania, aby osiągnąć cel w pierwszym miesiącu.

Dostosowuję strategię współpracy

Każdy klient jest inny, dlatego podchodzimy indywidualnie do każdego. Już jesteśmy ciekawi, jakie wyzwania nas czekają! 😀

Ustalamy stawki

Gdy znamy oczekiwania, ustalamy stawki na poszczególne narzędzia (reklamy Facebook i wyszukiwarki).

Etap uczenia się

Gdy włączymy kampanie, narzędzia zaczną uczyć się pozyskiwać klientów.

Optymalizacja

Od tego momentu przez cały czas współpracy będziemy regularnie analizowali i poprawiali reklamy, aby przynosiły jak najlepsze efekty.

Poszerzanie horyzontów

Jeśli pojawi się przestrzeń na rozbudowę kampanii, odezwiemy się ze strategią, abyśmy ustalili zakres możliwości.

Regulamin

  1. Płatności za obsługę obejmują przyszły miesiąc. Opłata musi być uregulowana z początkiem miesiąca lub w dniu rozpoczęcia współpracy i obowiązuje obecny miesiąc współpracy.
  2. Cena za obsługę jest stała, bez znaczenia na wielkość budżetu na reklamy.
  3. Klient opłaca budżet poprzez podpięcie karty (płatność i faktura Google / Meta do 5 dni roboczych nowego miesiąca).
  4. Do 15 dnia klient otrzymuje podsumowanie/raport minionego miesiąca, w którym zawarte zostaje:
    • statystyki
    • wydane budżety
  5. Dzień rozpoczęcia współpracy nie wiąże się z włączeniem kampanii tego samego dnia ze względu na szereg etapów związanych z przygotowaniem reklam.
  6. Klient nie otrzymuje wglądu w działające kampanie, jedynie w dane dostarczane w podsumowaniach/raportach (pkt. 4).
  7. Nie nadajemy dostępu do kont reklamowych oraz zebranych danych (konwersje, piksel). Dostępy nie są również nadawane po zakończonej współpracy.
  8. Reklamy mogą wydać więcej lub mniej, czego klient ma świadomość (zazwyczaj są to kwoty na kilka złotych).
  9. Dopuszczane są elastyczne zmiany we współpracy, ale pod warunkiem, że nie naruszają one strategii).
  10. Do zadań klienta należy odpowiadanie na wiadomości oraz komentarze, aby znać oczekiwania i problemy klientów.
  11. Content może być przez nas wykorzystywany w celu budowania portfolio i przedstawiania naszym klientom.
  12. Usługa nie obejmuje szkoleń związanych z promocją i prowadzeniem social media.
  13. W razie pytań lub wątpliwości, kontaktujemy się drogą e-mail, aby łatwiej było do nich wrócić.
  14. Nie nagrywamy wiadomości głosowych, aby nie zgubić się w komunikacji.
  15. Regulamin może ulec zmianie.
Masz pytanie?

Najczęstsze odpowiedzi (FAQ)

Od kiedy zaczynamy?

Do pracy przystępujemy po zaksięgowaniu wpłaty za przyszły miesiąc. Czas rozpoczęcia pracy waha się między 1-4 dni.

Jak rozliczana jest współpraca?

Współpraca obejmuje obecny miesiąc, niezależnie ile dni upłynęło, chyba że umawiamy się na rozpoczęcie pracy od przyszłego miesiąca.

W jaki sposób wygląda współpraca?

Jeśli zaczniemy współpracę 1-szego, pierwsze kampanie przygotuję do 7 dni roboczych.

Gdzie mogę zobaczyć kampanie?

Kampanie będą widoczne w podsumowaniach/raportach. Nie sprawdza się reklam po wpisywaniu słów kluczowych (np. w Google), aby nie zaburzać ich działania / nie wpływać na statystyki.

Kampanie na Facebooku oraz Instagramie, można bez ryzyka sprawdzać w Bibliotece reklam, a w przypadku reklam w Google w Centrum reklam.

Co znajdę w ofercie?

W zależności od pakietu oferta obejmuje przygotowanie treści, grafik, utworzenie i optymalizację kampanii w Google Ads (wyszukiwarki), Meta Ads (Facebook, Instagram).

Jak długiej współpracy należy się podjąć?

Często firmy oferują minimum 3 miesiące współpracy. My stawiamy na zadowolenie klienta i w zależności od tego, jak długo trwa współpraca. Dajemy z siebie 100%, aby klient był zadowolony i chciał przedłużać wspólne działania na kolejne miesiące.

Co jeśli chcę działać na swoim koncie reklamowym?

Nie prowadzimy działań na kontach klientów, klienci nie mają też wglądu w kampanie, prowadzone działania i ustawienia reklam.

Nie widzę efektów z reklam, co to oznacza?

Jeśli dopiero zaczęliśmy współpracę, kampanie są na etapie uczenia się, a następnie zbierania danych. W praktyce dopiero po 3 miesiącach mamy wystarczającą ilość danych, aby analizować efekty.

Reklamy przynoszą zysk, ale nie wyrabiam się z pracą, co robimy?

Zmniejszamy budżety na reklamy, analizujemy, co możemy zrobić lub przenosimy budżet na inne działania.

Co, jeśli nie będę zadowolony z usługi?

Naszym zadaniem jest sprawić, aby klient uzyskał efekty, po które się zgłosił. Jeśli kampanie nie przynoszą efektów po założonym czasie (np. miesiącu współpracy), szukamy przyczyny i obmyślamy nową strategię.

Znalazłem inną agencję, proszą o dostęp do piksela i kont reklamowych. Co mam zrobić?

Jeśli zakończymy współpracę, zarówno kampanie, jak i zebrane dane (konwersje, piksel), zostają u nas. Wtedy nowa agencja ma za zadanie założyć nowe konta reklamowe i zebrać dane od początku.

Czy jest możliwość wrócić do współpracy?

Tak, jest możliwość wznowienia działań, ale reklamy po wstrzymaniu lub zmianie ustawień, wymagają czasu na ponowne uczenie się.

Sprawdźmy czego potrzebujesz

Napisz do mnie, abym mógł powiedzieć więcej, jak wyglądałaby nasza współpraca, co mogę Ci dodatkowo zaoferować i zweryfikować, jakich kroków należałoby się podjąć w przyszłości. 🙂

Buzzard Marketing

│ Biuletyn │

Zwiększ efektywność swoich działań!

Wybierz listę, aby regularnie otrzymywać ode mnie poradniki dotyczące prowadzenia określonych działań w Internecie.

Zapisując się, otrzymasz [ZA DARMO]:

● porady dotyczące działań marketingowych

● metody, dzięki którym zaoszczędzisz

● rozwiązania, które działają

Checklista dla firm (najczęstsze błędy w marketingu)

Wybierz listę, do której chcesz się zapisać:

Wybierz listy

Zapisując się, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, zawartych w Polityce prywatności.

Shopping Cart