Zawsze gotowi
Zaplanowanie treści
Zadbam o to, aby na Twoich kanałach społecznościowych regularnie pojawiały się angażujące i wartościowe treści. Dzięki zaplanowaniu wszystkich postów z wyprzedzeniem. Ze mną nikt o Tobie nie zapomni.
Dopracowane treści
Pewność contentu
Otrzymasz dostęp do treści przed publikacją, dzięki czemu na bieżąco będziesz otrzymywać wgląd w postęp prac. Wspólnie będziemy komentować i analizować treści na przyszły miesiąc.
Zadbajmy o wszystko
Wypełnienie każdej przestrzeni
Oprócz postów na Facebooka, Instagrama oraz pozostałe portale społecznościowe, wykorzystuję potencjał konta. Przygotuję materiały nie tylko pod posty, ale również relacje np. InstaStory oraz zadbam o Twoje konto Google Moja Firma.
Branże, dla których tworzyłem i planowałem posty + grafiki
Społecznościowe
- serwis społecznościowy
- serwis ogłoszeniowy
Usługowe
- przychodnia weterynaryjna
- pracownia florystyczna
- przychodnia lekarska
- fizjoterapia dziecięca
- grupy Facebook
- ubezpieczenia
- cukiernia
e-commerce
- sklep herbaciany
- sklep warzywny
- butik z odzieżą
- olejki CBD
Twórcy
- autorzy ksiązek
- podcasterzy
- coacherzy
- blogerzy
Co oferuje współpraca?
Na początku zauważysz zdecydowaną zmianę w swoich treściach. Będą ładne i estetyczne, a przede wszystkim aktualizowane nowymi, gdy poprzednie już wszyscy odbiorcy wyświetlą oraz zareagują.
Portfolio
Poniżej możesz zobaczyć kilka przykładowych grafik, które przygotowaliśmy naszym klientom. Naszym celem jest szukać coraz nowszych pomysłów i nie powielać schematów w tworzeniu grafik. Nasze portfolio wraz z ofertą, dostępne są w zakładce Cennik pod poniższą galerią.
Poznaję oczekiwania
Na początku współpracy omawiamy preferowane przez Ciebie treści, ich stylistykę oraz spostrzeżenia dotychczasowych działań.
Dostosowuję strategię współpracy
Każdy klient jest inny, dlatego podchodzę indywidualnie do każdego. Już jestem ciekawy czym nas zaskoczysz! 😀
Przygotowujemy posty z wyprzedzeniem
Początek miesiąca polega na przygotowaniu treści. Gdy zostaną zatwierdzone, przechodzę do opracowania zdjęć oraz grafik.
Aktualizuję profile
Poprawiam błędy w profilach i na kontach społecznościowych. Dodaję elementy profilu, których brakowało.
Planuję posty
Gdy posty zostają zatwierdzone, przechodzę do ich zaplanowania. Wtedy obie strony mają pewność, że Twoje kanały social-media nie będą świeciły pustkami. 🙂
Podsumowuję miesiąc
Koniec miesiąca poświęcam na zweryfikowanie działań z dotychczasowej współpracy, aby wyciągnąć wnioski i na bieżąco dostosowywać prezentowane treści Twoim odbiorcom.
Regulamin
- Płatności obejmują przyszły miesiąc, na który przygotowywane są posty.
- Posty są planowane z miesięcznym wyprzedzeniem.
- Klient na uwagi ma czas do 1-2 tygodnie od zaproponowania postów.
- Jeśli klient nie wypowie się na temat zaproponowanych postów, ani ich nie zaakceptuje, oznacza to, że nie ma zastrzeżeń do postów.
- Nie dodajemy postów w trakcie miesiąca (ewentualnie bieżące informacje tj. urlopy, zmiany godzin pracy)
- Posty tworzone są od początku do końca (klient może proponować tematy i treści oraz sugerować drobne poprawki)
- Usługa obejmuje 4 posty miesięcznie (grafiki/rolki, możliwe niewielkie ustępstwa)
- Dopuszczane są elastyczne zmiany we współpracy, ale pod warunkiem, że nie naruszają one strategii).
- W razie pytań lub wątpliwości, zostawiamy komentarze pod proponowanymi postami lub na chacie, aby łatwiej było do nich wrócić.
- Klient nie może edytować opublikowanych postów ani szkodzić strategii promocji.
- Wszelkie uwagi oraz zmiany na własną rękę należy zgłaszać, aby uniknąć nieporozumień.
- Klient ma za zadanie sprawdzać, zgłaszać uwagi, zatwierdzać lub odrzucać posty.
- Do zadań klienta należy odpowiadanie na wiadomości oraz komentarze, aby znać oczekiwania i problemy klientów.
- Content może być przez nas wykorzystywany w celu budowania portfolio i przedstawiania naszym klientom.
- Usługa nie obejmuje szkoleń związanych z promocją i prowadzeniem social-media.
- Nie nagrywamy wiadomości głosowych, aby nie zgubić się w komunikacji.
- Regulamin może ulec zmianie.
Masz pytanie?
Najczęstsze odpowiedzi (FAQ)
Od kiedy zaczynamy?
Do pracy przystępuję po zaksięgowaniu wpłaty za przyszły miesiąc. Czas rozpoczęcia pracy waha się między 1-4 dni.
W jaki sposób wygląda współpraca?
Jeśli zaczniemy współpracę 1-szego, przez cały miesiąc będziemy przygotowywać i planować posty oraz relacje na przyszły miesiąc. Przygotowane treści zostaną zaplanowane, a gdy będą się automatycznie publikować, my zajmiemy się pracą na kolejny miesiąc.
Gdzie mogę zatwierdzać posty?
Wszelkie treści i pomysły omawiamy w platformie, do której ma dostęp specjalista i klient. W platformie za pośrednictwem komentarzy omawiamy pomysły, posty i grafiki, a następnie ustalamy dni i godziny publikacji.
Dzięki temu łatwiej wrócić do ustaleń i realizować działania. Platforma jest w cenie, dlatego klient nie musi płacić za dostęp do niej. Możliwość logowania jest dostępna wyłącznie przez okres współpracy.
Co znajdę w ofercie?
W cenie jest dostęp do platformy, w której omawiamy przygotowane treści. Klient otrzymuje do oceny posty z grafikami oraz InstaStory.
Oferta obejmuje badanie konkurencji, przygotowanie wizualizacji graficznej oraz analizę potencjalnych zmian, jakie należy zrealizować. Podchodzimy do klientów indywidualnie, dlatego często proponujemy pomysły, które pasują pod danego klienta.
Jak długiej współpracy należy się podjąć?
Często firmy oferują minimum 3 miesiące współpracy. Stawiam na zadowolenie klienta i w zależności od tego, jak długo trwa współpraca, daję z siebie 100%, aby klient był zadowolony i chciał przedłużać wspólne działania na kolejne miesiące.
Ile postów mogę się spodziewać w miesiącu?
W zależności od zapotrzebowania, w cenie oferujemy 4 posty miesięcznie. Oprócz przygotowania treści, zajmuję się również analizą działań klienta w innych miejscach Internetu. Poza tym stawiamy na jakość, a nie ilość.
Dlaczego nie pojawiły się InstaStory?
Zdarza się, że klient za późno odpowiada na komentarze lub sugestie. Wtedy możemy nie wyrobić się z przygotowaniem postów.
Ostatni tydzień miesiąca poświęcam na planowanie treści na przyszły miesiąc. Czas na relacje i poprawki jest w przedostatnim tygodniu miesiąca.
Czy mogę edytować posty, które zostały opublikowane?
Nie, ponieważ klient nie powinien samodzielnie wprowadzać żadnych zmian. Czas na poprawki oraz uwagi jest w momencie przygotowania treści.
Jeśli post został przez klienta zatwierdzony, oznacza to, że nie ma do niego żadnych uwag. Gdy klient wprowadza zmiany w opublikowanym poście, nie bierzemy odpowiedzialności za treść oraz nie analizujemy postu, który został zmodyfikowany.
Ile czasu ma klient, na ocenę treści i uwagi?
Najlepiej jest, gdy klient zamieści uwagi w komentarzu do 1-3 dni. Im dłużej trwają poprawki postów, tym mniej czasu jest na planowanie i realizację slajdów do InstaStory.
Co jeśli nie zdążymy z przygotowaniem postu?
Nie zdarzyło mi się jeszcze nie zdążyć z przygotowaniem postów na przyszły miesiąc. Gdy klienci opóźniają ich realizację poprzez dawanie uwag na ostatnią chwilę, takie posty nie zostają opublikowane, a ich dopracowanie zostaje przełożone na przyszły miesiąc.
Sprawdźmy czego potrzebujesz
Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli dowiedzieć się więcej na temat tego, czym się zajmujesz. Opowiemy Ci jak wyglądałaby nasza współpraca oraz, co możemy Ci dodatkowo zaoferować. Chętnie podzielimy się z Tobą tym, jakich kroków należałoby się podjąć w przyszłości. 🙂