Jak docierać do klientów poprzez media społecznościowe? Narzędzia, które pomogą Ci skutecznie docierać do odbiorców? Skuteczne sposoby docierania do odbiorców!

Sposoby docierania do odbiorców!

Jak docierać do klientów poprzez media społecznościowe? Narzędzia, które pomogą Ci skutecznie docierać do odbiorców? Skuteczne sposoby docierania do odbiorców!

W tym poradniku przedstawiamy naszą listę docierania do odbiorców w poszczególnych mediach społecznościowych. Social media służą trafianiu do osób, których szukamy. Dzięki temu łatwiej zaoferować swoją ofertę, nie odchodząc od komputera i głównie nawet nie widząc klienta na oczy. Sprawdź sprawdzone sposoby docierania do odbiorców!

1. Facebook:

  • Dołącz do grup blogowych jako fanpage (tj. do mojej)
  • Jeśli już coś komentujesz na Facebooku, przestawiaj na fanpage (tak samo z polubieniami)
  • Pozostawiaj link do swojego bloga, przez zBlogowani. Dzięki temu, będziesz zdobywał w nim wyświetlenia, zdobywał punkty trafiając do rankingu i przede wszystkim nie narażał swojej strony na zablokowanie przez Facebook

2. Instagram:

  • Lajkuj co 2-3 komentarze pod lubianymi wpisami (np. Małgorzata Rozenek)
  • Lepiej zaobserwować 50 profili, ale komentować każde nowe zdjęcie znajomych z branży
  • Przeglądając timeline, po prostu nie pomijaj, tylko lajkuj i komentuj
  • Na każdym nowym InstaStory dawaj lokalizację i hashtag (lokalizacja ta sama, hashtag na każdym inny)
  • Informuj o nowym wpisie na InstaStory robiąc zrzut ekranu lug grafikę

3. Twitter:

  • Dobrze jest odwiedzać popularne hashtagi i w zakładce Najnowsze spamersko lajkować co 2-3 tweet aż się zmęczysz
  • Odpowiadać na tweety w zabawny sposób z emotikonami i dopasowanym gifem
  • Należy tweetować dziennie minimum 5x

4. TikTok:

  • W opisie filmu dodaję zdanie, które ma sprawić, że widz będzie doszukiwał się odpowiedzi (np. Na początku tego nie zauważyliśmy! Nigdy już tam nie wrócę”!)
  • Dodanie nagrania z użyciem dopasowanych hashtagów (w tym #dlaciebie #dc)
  • Gdy filmik się wysyła, zaczynam pod popularnymi filmami komentować i dawać polubienia dla komentarzy (co 2-3 komentarze)

5. Blog:

  • Treści na blogu powinny być pisane w sposób naturalny
  • Chwytliwy tytuł
  • Zwracanie się w tekście bezpośrednio do czytelnika, a nie do wszystkich
  • Wtrącenie w treści bzdury lub czegoś, z czym czytelnicy mogliby się nie zgodzić
  • Poprawnie (używaj do pomocy Ortograf.pl)
  • Treść podzielona na: (H2 – podtytuł, akapit, H3 – śródtytuł, akapit, akapit, H3 – śródtytuł, akapit itd.)
  • Treści składające się z minimum 3 śródtytułów
  • Każdy wpis zakończony pytaniem lub zachęceniem do pozostawienia komentarza oraz wzięcia udziału w dyskusji
  • SEO (używam wtyczki YoastSEO starając się sprawić, aby obie ikony świeciły na zielon, jednakże należy pamiętać, że to nie jest najważniejsze)
  • SEO (słów kluczowych szukam w narzędziu Google Trends lub odpowiadając na pytania, które padadają po wpisaniu tematu treści w Google)

Masz z czymś problem?

Chcesz zaoszczędzić czas lub zlecić to zadanie profesjonalistom? Napisz do nas, abyśmy pomogli Ci w wyzwaniach ze stroną internetową lub social-media. Nasz zespół czeka na Twoją wiadomość.

Mam nadzieję, że udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie z tego tekstu. 🙂

Zwiększ efektywność swoich działań!

Darmowe porady i wskazówki z dziedzin

● porady dotyczące działań marketingowych

● metody, dzięki którym zaoszczędzisz

● rozwiązania, które działają

Checklista dla firm (najczęstsze błędy w marketingu)

Lists

Odczekaj aż przeniesie do następnej strony

Zapisując się, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, zawartych w Polityce prywatności.

Koszyk