Jak docierać do klientów poprzez media społecznościowe? Narzędzia, które pomogą Ci skutecznie docierać do odbiorców? Skuteczne sposoby docierania do odbiorców!
W tym poradniku przedstawiamy naszą listę docierania do odbiorców w poszczególnych mediach społecznościowych. Social media służą trafianiu do osób, których szukamy. Dzięki temu łatwiej zaoferować swoją ofertę, nie odchodząc od komputera i głównie nawet nie widząc klienta na oczy. Sprawdź sprawdzone sposoby docierania do odbiorców!
1. Facebook:
- Dołącz do grup blogowych jako fanpage (tj. do mojej)
- Jeśli już coś komentujesz na Facebooku, przestawiaj na fanpage (tak samo z polubieniami)
- Pozostawiaj link do swojego bloga, przez zBlogowani. Dzięki temu, będziesz zdobywał w nim wyświetlenia, zdobywał punkty trafiając do rankingu i przede wszystkim nie narażał swojej strony na zablokowanie przez Facebook
2. Instagram:
- Lajkuj co 2-3 komentarze pod lubianymi wpisami (np. Małgorzata Rozenek)
- Lepiej zaobserwować 50 profili, ale komentować każde nowe zdjęcie znajomych z branży
- Przeglądając timeline, po prostu nie pomijaj, tylko lajkuj i komentuj
- Na każdym nowym InstaStory dawaj lokalizację i hashtag (lokalizacja ta sama, hashtag na każdym inny)
- Informuj o nowym wpisie na InstaStory robiąc zrzut ekranu lug grafikę
3. Twitter:
- Dobrze jest odwiedzać popularne hashtagi i w zakładce Najnowsze spamersko lajkować co 2-3 tweet aż się zmęczysz
- Odpowiadać na tweety w zabawny sposób z emotikonami i dopasowanym gifem
- Należy tweetować dziennie minimum 5x
4. TikTok:
- W opisie filmu dodaję zdanie, które ma sprawić, że widz będzie doszukiwał się odpowiedzi (np. Na początku tego nie zauważyliśmy! Nigdy już tam nie wrócę”!)
- Dodanie nagrania z użyciem dopasowanych hashtagów (w tym #dlaciebie #dc)
- Gdy filmik się wysyła, zaczynam pod popularnymi filmami komentować i dawać polubienia dla komentarzy (co 2-3 komentarze)
5. Blog:
- Treści na blogu powinny być pisane w sposób naturalny
- Chwytliwy tytuł
- Zwracanie się w tekście bezpośrednio do czytelnika, a nie do wszystkich
- Wtrącenie w treści bzdury lub czegoś, z czym czytelnicy mogliby się nie zgodzić
- Poprawnie (używaj do pomocy Ortograf.pl)
- Treść podzielona na: (H2 – podtytuł, akapit, H3 – śródtytuł, akapit, akapit, H3 – śródtytuł, akapit itd.)
- Treści składające się z minimum 3 śródtytułów
- Każdy wpis zakończony pytaniem lub zachęceniem do pozostawienia komentarza oraz wzięcia udziału w dyskusji
- SEO (używam wtyczki YoastSEO starając się sprawić, aby obie ikony świeciły na zielon, jednakże należy pamiętać, że to nie jest najważniejsze)
- SEO (słów kluczowych szukam w narzędziu Google Trends lub odpowiadając na pytania, które padadają po wpisaniu tematu treści w Google)
Masz z czymś problem?
Chcesz zaoszczędzić czas lub zlecić to zadanie profesjonalistom? Napisz do nas, abyśmy pomogli Ci w wyzwaniach ze stroną internetową lub social-media. Nasz zespół czeka na Twoją wiadomość.
Mam nadzieję, że udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie z tego tekstu. 🙂