O czym należy pamiętać, tworząc podcast? Co zawiera cena usługi realizacji podcastu? Sprawdź, na czym polega przygotowanie podcastów!

Przygotowanie podcastów – co zawiera cena?

O czym należy pamiętać, tworząc podcast? Co zawiera cena usługi realizacji podcastu? Sprawdź, na czym polega przygotowanie podcastów!

Podcasty są nową formą docierania do klienta, odbiorców lub budowania społeczności. Podcasty nagrywają zarówno profesjonalni dziennikarze, biznesmeni, jak również osoby, które chcą wyrażać siebie. Bez znaczenia na to, którą grupę reprezentujesz, musisz pamiętać – jak Cię widzą, tak Cię piszą. Zatem co wpływa na cenę realizacji podcastu i na czym polega przygotowanie podcastów? Dziś opowiem o tym więcej.

Dlaczego podcast musi być profesjonalny?

Nagrywanie podcastu bez odpowiedniego przygotowania i konfiguracji własnej audycji, zostaje zauważone przez odbiorców. Nawet jeśli podcast będzie słuchała ciocia z wujkiem, wrażenia wizualne oraz techniczne, mówią o tym, czy jesteś osobą roztrzepaną, czy poukładaną. Zanim zacząłem nagrywać własny podcast (Nie będąc sobą), przesłuchałem kilkadziesiąt podcastów, aby poznać metody oraz podejście różnych twórców. Poszczególne grupy osób nagrywających podcasty wymieniam w tekście „O czym nagrywać podcast?” Zapraszam do przeczytania, ale zanim, chcę przedstawić Ci swoje wnioski.

Przede wszystkim podcast bez odpowiedniego przygotowania łatwo oskarżyć o plagiat, a jego autora o kradzież pomysłu i niepotrzebną krytykę. Oprócz tego bez znaczenia na to, czy podcastu będzie słuchać rodzina, przyjaciele, współpracownicy, branża czy nieznani nam słuchacze zainteresowani naszym podcastem, wyciągną wnioski na temat autora.

Jeśli podcast jest nieprofesjonalnie przygotowany (niekoniecznie chodzi o ścieżkę audio), taki autor jest odbierany jako amator, nieznający się na tym, o czym mówi. Ponadto traktowany jako roztrzepany, nieumiejący ułożyć swojej pracy.

Zobrazujmy to na przykładzie Pani Heleny. Podpisuje się jako np. ViolettaVilli2344244 (obecnie nieistniejący user name), a jej podcast nazywa się Moja Droga (gdzie tak nazwanych podcastów jest np. 242). W dodatku w wyszukiwarce wyskakuje ponad 3 000 takich tytułów odcinków innych autorów. Odbiorcy będą mieli jasny obraz na temat autorki podcastu, jako osoby, która pomyślała, że będzie nagrywać podcast, chociaż kompletnie się na tym nie zna.

Sprawdź >>> O czym nagrywać podcast? [RODZAJE PODCASTÓW]

Masz z czymś problem?

Chcesz zaoszczędzić czas lub zlecić to zadanie profesjonalistom? Napisz do nas, abyśmy pomogli Ci w wyzwaniach ze stroną internetową lub social-media. Nasz zespół czeka na Twoją wiadomość.

Jak odbierany jest profesjonalny podcast?

Internet to skarbnica manipulacji wizerunkowych. Można nie mieć nic ciekawego do powiedzenia, nie mieć wykształcenia i tworzyć bez przemyślenia, ale dzięki profesjonalnemu opakowaniu, odbierani jesteśmy profesjonalnie.

Załóżmy, że pan Henryk ubrany jest w zniszczone i brudne ubrania, ale mówi mądrze, opierając się na doświadczeniu i wiedzy. Niestety w wielu przypadkach zostanie odebrany jako roztrzepany, odpychający i nie do końca będziemy chcieli przy nim zostać. Obok stoi niedoświadczony Andrzej, który jest dobrze zbudowany i ubrany w czerwony garnitur. Gdy widz nie ma świadomości, że właśnie jest manipulowany, prawdopodobnie chętniej posłucha eleganckiego młodego mężczyzny, który wydaje się mówić mądrze, chociaż wcale tak nie jest.

Na tej samej zasadzie w większości opiera się działalność w Internecie. Z profesjonalnym profilem podcastu, jego konfiguracją oraz właściwym poprowadzeniem, nie będziemy odbierani, jako roztrzepani, Profesjonalnie przygotowanie podcastów sprawia, że nawet jeśli jesteśmy na początku swojej drogi, będziemy mieli łatwiejszy start.

SPRAWDŹ RÓWNIEŻ >>> Przygotowanie podcastów – co zawiera cena?

Przygotowanie podcastów – czy jest warte ceny?

Pracując nad podcastami swoich klientów, zaczynam od analizy konkurencji. Przygotowuję propozycje tematów na odcinki, szkolę z ich nagrywania oraz dbam o to, aby autor czuł się wspierany na każdym etapie realizacji podcastu. Pierwsze odcinki zostają przeze mnie zaplanowane, aby autor miał czas zrealizować nowe, a przede wszystkim miał zapas czasu na naukę. Zanim podcast ujrzy światło dzienne, sprawdzam nazwę, aby nie była obraźliwa oraz nie powtarzała się.

Tworzę logo lub grafikę prezentującą podcast, a następnie przygotowuję opis podcastu oraz szablon informacji na temat odcinków (tytuły, opisy, uzupełnienie danych). Podcast przede wszystkim wymaga dostępności, aby słuchacz miał możliwość subskrypcji w ulubionej platformie. Dlatego dbam o dystrybucję, aby nie zabrakło go w najpopularniejszych platformach streamingowych.

W skrócie oferta obowiązuje:

Dodatkowo

Czy warto skorzystać z oferty?

Przygotowanie planu, praca nad tytułem podcastu, realizacja logo oraz pomoc przy pierwszych odcinkach, to jednorazowa płatność, która jest jednorazową płatnością. Dzięki temu Twój podcast będzie profesjonalnie odbierany, a słuchacze już na starcie będą Cię traktować na równi z porządnymi twórcami. Oferta jest dostępna na stronie Przygotowanie podcastu, gdzie serdecznie Cię odsyłam.

Mam nadzieję, że powyższy artykuł był dla Ciebie wartościowy. 🙂

Zwiększ efektywność swoich działań!

Darmowe porady i wskazówki z dziedzin

● porady dotyczące działań marketingowych

● metody, dzięki którym zaoszczędzisz

● rozwiązania, które działają

Checklista dla firm (najczęstsze błędy w marketingu)

Lists

Zapisując się, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, zawartych w Polityce prywatności.

Shopping Cart