Najlepsze rozwiązania u blogerów? Aplikacje, integracje i automatyzacje. Sprawdź jakie narzędzia wdrażamy dla naszych twórców!

Narzędzia i porady dla blogerów

Najlepsze rozwiązania u blogerów? Aplikacje, integracje i automatyzacje. Sprawdź jakie narzędzia wdrażamy dla naszych twórców!

W większości zadań których się podejmujemy, warto mieć przygotowany plan. W przypadku tworzenia stron internetowych, taki plan również bardzo się przydaje. Właściwie można byłoby powiedzieć, że taki plan, jest projektem strony internetowej.

Stwórz plan bloga

         Plan bloga, można porównać do projektu domu. Nie stawiamy przecież budynku, nie mając żadnych wytycznych, ani wiedzy na temat miejsca ustawienia ścian, czy wbudowania okien. Identycznie jest również w tym przypadku.

         Musimy przygotować nie tylko nazwę, pod którą będzie działać strona, adres prowadzący do naszej strony WWW, nick, którym będziemy posługiwać się w portalach społecznościowych. Musimy być dobrze przygotowani. Napisanie pierwszych 20-stu tekstów, ma na celu zapewnienie nam czasu, gdy strona ruszy, a w między czasie będzie trzeba wprowadzić poprawki. Poza tym, gdy jesteśmy nowi w Internecie, nie możemy pozwolić sobie na dłuższe przerwy. Aktywność i zapewnianie naszym odbiorcom nowych treści, jest podstawą.

         Będziemy mieli do zapisania wiele haseł, linków do logowania. Do tego dochodzą portale społecznościowe, którym również należy poświęcać dużo czasu. To bardzo ważne miejsca, ponieważ dzisiaj mało kto pamięta o Twojej stronie i z własnej nieprzymuszonej woli, ją odwiedza. Zwłaszcza gdy jesteśmy na samym początku naszej drogi. Dlatego musimy się przypominać naszym odbiorcom, którzy zdecydowali się zaobserwować nasz fanpage na Facebooku, czy zaobserwować profil na Instagramie, czy Twitterze.

Wysyłaj newsletter

         Najlepszym rozwiązaniem do informowania naszych odbiorców jest newsletter. Jego założenie jest bardzo ważne. Osoby otwierające pocztę elektroniczną, na pewno zobaczą e-mail, w portalach społecznościowych, nie zawsze się wyświetli lub jeszcze bardziej prawdopodobne jest, że go przeoczy.

         Musimy również pamiętać o podstronach, na których odwiedzający stronę, będą mogli się więcej o niej dowiedzieć i sprawdzić, czy oferowana przez nas tematyka, jest kierowana właśnie do nich. Czasem ktoś zechce się skontaktować lub podjąć się z Tobą współpracy. Strona kontaktowa, jest wręcz obowiązkowa.

Polityka prywatności i RODO

         Na nasze barki, spada również odpowiedzialność prawna. Jako administrator strony, masz obowiązek informować o informacjach, jakie Twoi odbiorcy pozostawiają na Twojej stronie. Taką informacją są dane osobowe, które zamieszcza pozostawiając komentarz lub informację o swojej wizycie i numerze IP komputera. Dane te trafiają do statystyk. Jeśli mówimy już o statystykach, wśród tych danych są m.in. informacji płci, wieku oraz lokalizacji. Narzędzie Google Analytics, jest bardzo przydatne, ale też należy o tym poinformować swoich odbiorców. Więcej na ten temat, opowiem Ci w następnym rozdziale, aby uświadomić Cię o Twoich obowiązkach, ale również uspokoić, że wprowadzenie polityki prywatności na stronie WWW, wcale nie jest skomplikowane, jak mogłoby się wydawać. Dlatego porozmawiajmy o tym w dalszej części książki, zanim przejdziemy do konfiguracji bloga na Blogspot, lub instalacji w WordPress.

Masz z czymś problem?

Chcesz zaoszczędzić czas lub zlecić to zadanie profesjonalistom? Napisz do nas, abyśmy pomogli Ci w wyzwaniach ze stroną internetową lub social-media. Nasz zespół czeka na Twoją wiadomość.

Mam nadzieję, że udało Ci się znaleźć w tym poradniku odpowiedź na swoje pytanie. 🙂

Zwiększ efektywność swoich działań!

Darmowe porady i wskazówki z dziedzin

● porady dotyczące działań marketingowych

● metody, dzięki którym zaoszczędzisz

● rozwiązania, które działają

Checklista dla firm (najczęstsze błędy w marketingu)

Lists

Zapisując się, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, zawartych w Polityce prywatności.

Shopping Cart