Jak zbudować zaangażowanie na Facebooku? W jaki sposób zwiększyć zasięgi? Poznaj sprawdzone przez nas metody!

Jak zaangażować ludzi na Facebooku?

Jak zbudować zaangażowanie na Facebooku? W jaki sposób zwiększyć zasięgi? Poznaj sprawdzone przez nas metody!

Jak zaangażować społeczność na Facebooku lub innych kanałach społecznościowych? Co publikować w  social-media i jak wykorzystywać w blogowaniu lub biznesie? Zestawienie pomysłów na angażujące treści do SM!

         Nie tylko na Facebooku, również w innych portalach społecznościowych, powinniśmy udostępniać treści, które będą angażować i trafiać do odbiorców. Założenie bloga to nie prosta sprawa. Pisanie kolejnych artykułów czy krótkich przemyśleń nie wystarczy. Po naciśnięciu ,,Publikuj” jest szansa zdobycia masy wejść, chociaż nie zawsze tak musi się stać. Tym razem przyjrzymy się kilku przykładowym postom na Facebooku, które pokazują jakie rodzaje postów możemy tworzyć i w jaki sposób je stworzyć, aby zwrócić uwagę odbiorców.

         Czy pytasz czasem osoby które obserwują Twoją stronę o różne zagwozdki? Masz prawo czegoś nie wiedzieć, albo nie mieć pojęcia o czym napisać następny post. Weź pod uwagę fakt, że gdy piszesz o sobie, pokazujesz siebie prywatnie, zbliżasz do siebie ludzi. Zwyczajnie opisz co udało Ci się zrobić i zachęć do napisania w komentarzu nawet kilku słów o tym co się robiło w pozytywny sposób.

         Z pewnością zwróciły Twoją uwagę cytaty. Są publikowane nie tylko przez trenerów personalnych czy portale motywacyjne. Jako element oddzielają kolejne posty na stronie z postami, ponadto rozluźniają oś czasu i przy okazji utożsamiają się z Twymi „fanami”.

         Jak zaradzić ucinaniu zasięgów przez Facebooka? Jak działać w sieci aby nie tracić na wyświetleniach i zaangażowaniu czytelników lub klientów? Gdzie się udzielać i co robić aby utrzymać i zyskać nowe osoby zainteresowane naszymi działaniami!

– Facebook ucina mi zasięgi! – tak formowane są najczęstsze posty, jakie mogliśmy swego czasu, zauważyć na portalach społecznościowych.

         Między blogerami również trwa dyskusja jak na to poradzić. I ze smutkiem muszę stwierdzić, że niestety nie mamy na to wpływu. Właściciele portalu społecznościowego robią tak aby zarobić, a poza tym mają do tego prawo. To oni dyktują zasady. Jedyne co możemy teraz zrobić to kombinować, oraz przenieść swoje działania do innych portali społecznościowych. Sprawdźmy zatem co można zrobić!

Kombinować i testować nowe sposoby

Nie kierować się tym co piszą w Internecie. Chociaż specjaliści mają rację, warto próbować innych metod. Nasza kreatywność jest w takich przypadkach na wagę złota i od nas zależy czy będziemy pierwsi z pomysłem, czy ostatni. Najlepiej aby nikt oprócz nas przepisu nie poznał. Wtedy tylko na tym stracimy.

Spróbuj zaangażować grupę

Jeżeli dasz radę stworzyć wierną społeczność w Google+, czy na Facebooku masz szansę na tym zyskać. Jeżeli użytkownicy będą chętnie do niej wracać aby się udzielać, możesz przypiąć post na górze grupy lub publikować je od czasu do czasu aby zainteresować odbiorców.

Angażowanie się z blogerami we współprace

         Zakładanie wspólnych grup też wchodzi w grę. Aczkolwiek radziłbym też pisać komentarze u innych blogerów, reagować jako strona wśród znanych marek czy wchodzić w dyskusje wszędzie gdzie możliwe i gdzie mamy coś do powiedzenia w tematach jakimi się zajmujemy.

Przenieś się gdzie indziej

         Dlaczego nie spróbujesz na forach internetowych nabywać nowych odbiorców lub po prostu w innych mediach społecznościowych. Wielu wspaniałych czytelników trafiło na mój blog dzięki nieistniejącemu już Google+. To niepozorne miejsce jest skarbnicą ludzi. Podobnie Twitter. Tam rzadziej ludzie klikają w linki, ale mimo wszystko im więcej profili i stron fanowskich prowadzisz tym lepiej dla Ciebie. Zaczynasz pojawiać się w podświadomości użytkowników.

Zacznij prowadzić aktualny Newsletter

Nie znam dobrego portalu do prowadzenia newslettera. Dlatego odsyłam do komentarzy. Mam nadzieję, że tam znajdziecie odpowiedź na to pytanie. Sam kilku blogerów śledzę i rzeczywiście warto w to inwestować. Od znajomych autorów wiem, że właśnie z nich mają najwięcej wejść. Nigdy Facebook u nich nie przebił w statystykach.

Masz z czymś problem?

Chcesz zaoszczędzić czas lub zlecić to zadanie profesjonalistom? Napisz do nas, abyśmy pomogli Ci w wyzwaniach ze stroną internetową lub social-media. Nasz zespół czeka na Twoją wiadomość.

Mam nadzieję, że udało Ci się znaleźć odpowiedź na swoje pytanie z tego tekstu. 🙂 Jeśli nie, zapraszam do komentarzy poniżej, abyśmy mogli pomóc.

Zwiększ efektywność swoich działań!

Darmowe porady i wskazówki z dziedzin

● porady dotyczące działań marketingowych

● metody, dzięki którym zaoszczędzisz

● rozwiązania, które działają

Checklista dla firm (najczęstsze błędy w marketingu)

Lists

Zapisując się, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych, zawartych w Polityce prywatności.

Shopping Cart
Social media Reklama Strony WWW
Efekty Godziny pracy